Tuesday, June 25, 2013

Cabo Verde




4 days in paradise went by way too fast! I've just arrived and already feel like going back. It is in times like these that I realize how important it is to enjoy days away from your everyday routine. Being away from a computer, school, work amongst others was absolutely great and certainly very resting, although we did do some community service with local schools :) 
I just have a couple more days of school until my holidays and I can't wait for them to start so I can keep up more frequent updates! Leave me a comment below if you have any posts you would like to see around here :)

4 dias no paraíso passaram rápido demais! É em dias como estes, que me apercebo da importância de viajar e descansar um pouco da nossa rotina. Foram dias de muito descanso embora também termos ajudado numa escola primária e visitámos bairros sociais. 
Agora só me restam alguns dias de escola, mal posso esperar para as minhas férias! Embora tenha bastante trabalho para completar, as férias vão me permitir muito mais tempo para posts frequentes :)





















ZARA DRESS
CARRERA SUNGLASSES










1 comment:

  1. Amei as fotos! que camera voce usa?

    seguindo!

    bjss
    The Teen Guide
    www.theteenguide.com

    ReplyDelete

Leave a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...